Поки Ваше авто в роботі, Ви можете попити каву/чай та відпочити або попрацювати з безкоштовним Wi-Fi.

Друзі, вітаємо Вас з наступаючими святами і бажаємо мира Вам та Вашим сім’ям!

Компанія CarGlass працює для Вас у звичному режимі навіть попри виключення світла.

Поки Ваше авто в роботі, Ви можете зігрітися, попити каву та попрацювати з безкоштовним wi-fi.

Мобільний сервіс Carglass®- заміна скла з виїздом

Компанія Carglass® спеціалізується на професійній заміні та ремонті автомобільного скла. Серед послуг, що надаються сервісним центром, високим попитом у власників автомобілів користується заміна лобового скла на території завмовника. Тепер наші клієнти можуть не тільки замінити або відремонтувати скло в стаціонарному сервісному центрі, а й замовити виїзну бригаду на місце паркування авто. Завдяки мобільному сервісу автовласники отримали можливість не тільки вирішити наявні проблеми з склом транспортного засобу, а й заощадити чимало часу.

Найчастіше послуга заміна скла з виїздом потрібна в наступних випадках:

  • Власник автомобіля виявляє розбите бокове або заднє скло, як результат злочинної діяльності зловмисників і крадіжки речей з салону.
  • Після фарбування кузова необхідно встановити на місце лобове скло.
  • Під час руху в автоскло потрапив камінь або інший твердий предмет, що призвело до пошкоження скла та подальшої неможливості безпечної експлуатації авто.

Подібні ситуації трапляються для такого багатомільйонного мегаполісу як Київ. Витрачати час на пошук найближчої автомайстерні може дозволити собі не кожен. Для людей бізнесу, зайнятих киян цінна кожна хвилина. А якщо ще хочеться, щоб заміна або ремонт пошкодженого скла був виконаний якісно і з гарантією, то в першу-ліпшу станцію техобслуговування не поїдеш.

І не потрібно. Якісно і швидко заміна лобового з виїздом буде виконана мобільною бригадою сервісного центру Carglass®.

Основна інформація про мобільний сервіс компанії Carglass®

Слід розуміти, що в мобільних бригадах Carglass® працюють такі ж кваліфіковані майстри, що і в стаціонарному сервісному центрі. І всі роботи виконуються на тому самому високому професійному рівні, з використанням тих же технологій і обладнання. Цьому також сприяють такі чинники:

  • Виїзд на місце замовлення здійснюється на спеціально обладнаних автомобілях.
  • Для заміни автостекол або їх ремонту на виїзді використовуються стандартні протоколи концерну Belron® Group. Таке саме оснащення застосовують для робіт в стаціонарних умовах.

Виїзна заміна лобового скла приваблює багатьох автовласників наступними моментами:

  • Під час виконання заміни або ремонту автосклаприсутність власника транспортного засобу не обов’язкова. За бажанням клієнта можна перебувати поруч і спостерігати за ходом робіт. Фахівці мобільної бригади Carglass® готові надати детальну консультацію.
  • Щоб виключити можливий негативний вплив опадів, автомобіль повинен знаходитися в гаражному боксі, у критому приміщенні або під навісом.
  • Якщо на час проведення робіт клієнту потрібно бути на роботі, вдома чи іншому місці, можна залишити ключі від машини нам або довіреній особі.

Серед багатьох переваг компанії Carglass® перед конкурентами варто відзначити такі:

  • На виконані нами роботи, як в умовах стаціонарного сервісу, так і силами мобільних бригад, надається 10-річна гарантія.
  • Мобільний сервіс можна отримати в день звернення або на умовах попереднього замовлення.
  • За часом заміна лобового склана виїзді виконується так само швидко, як в умовах стаціонарного сервісного центру, і займає близько 60 хвилин.
  • Перш ніж замінити лобове скло, дається оцінка його ремонтопридатності. Якщо пошкодження підлягає ремонту, про це відразу повідомляють клієнту. Оскільки ремонт, як правило, коштує в 5-10 дешевше, ніж установка нового скла.

Політика компанії Carglass® – це жорстке дотримання технологічних процесів, використання тільки якісних, рекомендованих матеріалів. Для заміни пошкодженого скління використовується сертифіковане високоякісне автоскло від світових виробників.

 

Що робити, якщо автомобільне скло покривається конденсатом зсередини?

Автомобілісти часто стикаються з тим, що на автосклі зсередини утворюється конденсат. Але чому “потіє” лобове скло? Давайте проаналізуємо всі можливі причини. Деякі з них вимагають мінімального втручання для усунення і за часом це займає не більше 5 хвилин.

 

Основні причини, через які відбувається запотівання лобового скла

Отже, ми зібрали всі найпоширеніші причини запотівання лобового скла. Ось чому тут може утворюватися конденсат:

  • Висока вологість повітря. Як правило, потіє лобове скло під час дощу. Якщо ви виявили цю проблему в суху погоду – потрібно продовжувати шукати.
  • До речі, також потіє лобове скло при включенні пічки, тоді вологе повітря підніматиметься і осідатиме на склі.
  • Забруднення фільтра салону. Саме з цієї причини конденсат на автосклі з’являється найчастіше. Усувається така проблема досить просто: досить просто поміняти фільтр.
  • Порушення в роботі (засмічення) системи кондиціонування. Щоб дізнатись чи не в цьому причина, досить перевірити відповідні отвори на предмет відсутності сторонніх елементів та, за необхідності, прочистити їх.
  • Засмічення у зоні дренажних отворів. Найчастіше вони виникають після дощу, коли через потоки води під капот потрапляє багато бруду, шматочки сухого листя, різноманітне сміття. Саме через це і забиваються зазначені отвори, а значить, нормального дренажу не відбувається.
  • Якщо в салоні висока вологість повітря. Наприклад, таке може бути, якщо напередодні проводилося чищення елементів салону і вони не встигли достатньо  просохнути . Також, це можуть бути мокрі килимки або вологі чохли сидінь, якщо до цього вони знімалися для прання або віддавалися в хімчистку. У будь-якому випадку, всі подібні причини можна пов’язати один з одним. До речі, ефект від вологості в салоні посилюється, якщо включити кліматичну систему на обігрів — тоді вологе повітря буде підніматися і осідати на склі.
  • Якщо у шумоізоляційних покриттях накопичилася волога. Більшість з тих матеріалів, що використовуються для шумоізоляції, відрізняються хорошою абсорбуючою здатністю. Така їх особливість” активізується ” в дощ, особливо якщо доводиться багато їздити по калюжах.

Як бачите, причин, через які потіє лобове скло всередині авто, може бути кілька. І усунути їх в більшості випадків можна за допомогою профілактики.

 

Пітніє лобове скло – як забезпечити профілактику?

Ось що потрібно робити, щоб уникнути появи конденсату на лобовому склі:

  • протирайте автомобільне скло зовні і зсередини, використовуючи спеціальні засоби, що перешкоджають скупченню конденсату (їх ще називають “антифог”);
  • активуйте  функцію забору зовнішнього повітря та ,  роботу кондиціонеру: цей спосіб демонструє високу ефективність, але вирішує проблему тільки на короткий проміжок часу (крім того, використовувати кондиціонер, коли на вулиці холодно, вкрай небажано, оскільки це призводить до тріщин скла);
  • своєчасно міняйте  фільтр салону: за рекомендацією більшості виробників транспортних засобів, це потрібно робити кожні 20 тисяч кілометрів пробігу;
  • регулярно виконуйте чистку отворів системи клімат-контролю або кондиціонування;
  • дренажні отвори, що знаходяться під капотом, теж потрібно регулярно перевіряти на предмет відсутності забруднень;
  • весь текстиль, який використовується в салоні, враховуючи обивку сидінь, чохли, автомобільні килимки тощо – повинні бути сухими;
  • якщо ви помічаєте, що сильно потіє лобове скло лише після того, як поїздите під зливою – варто як слід просушити шумоізоляцію.

Всі ці прості правила дозволять повністю позбутися від проблеми, коли пітніє лобове скло зсередини. Відповідно, у водія завжди буде гарний огляд на дорозі. Якщо ж є проблеми з автосклом, які не вирішуються простою профілактикою, і вам потрібний ремонт автоскла або заміна, зверніться в наш спеціалізований центр з обслуговування автомобільного скла Carglass. Ми виконаємо огляд та надамо Вам професійну консультацію.

Звертайтеся!

044 221 20 97

Як уникнути чотирьох найнебезпечних ситуацій на дорозі?

Взимку, коли починає сильно сніжити, безпека використання транспортного засобу падає в рази. Припустимо, ви добираєтеся з передмістя в центр на роботу. Виїхали з будинку та побачили, що за ніч насипало багато снігу, а комунальники не поспішають починати роботу. Рухаєтеся  трасою у щільному потоці і тут опиняєтеся позаду фури. Практично будь-який автомобіліст знає, як дратує така ситуація! Адже швидкість і так сповільнилася через сніг, та ще й цей повільний далекобійник! Тут важливо не піддаватися емоціям, а пам’ятати, що безпека транспортного засобу для автомобіліста — понад усе.

І мова йде не тільки про фури! Небезпечна дорожня ситуація виникає і тоді, коли ви продовжуєте їхати поруч з будь-якою важкою або великогабаритною спеціальною технікою. Крім вантажівок, це можуть бути снігоприбиральні машини, трактори, різна сільськогосподарська техніка тощо. Небезпека пересування поруч з ними полягає в тому, що з-під їх коліс у лобове скло вашої машини можуть відлітати великі камені. А це може спровокувати або заміну лобового скла, або навіть серйозну аварію. Розповімо, як діяти, щоб уникнути небезпек на дорозі.

 

Чим небезпечна спеціальна снігоприбиральна або сільськогосподарська техніка?

Для тих, хто переміщається на легковому автомобілі, їхати за вантажівкою-фурою дуже небезпечно. Особливо, якщо пересуватися занадто близько. Якщо ваш транспортний засіб буде знаходитися практично впритул, то водій фури може навіть і не підозрювати, що ви їдете за ним. Тобто, він просто не буде бачити вашого авто. Це загрожує зіткненнями, якщо раптом вантажівка різко загальмує.

Ще одна небезпека полягає в тому, що з-під коліс довгомірних фур вилітає суміш снігу з сіллю, камінням і гравієм, а все це може або істотно погіршити огляд, або потребувати ремонт пошкоджень лобового скла.

Як уникнути подібних ситуацій? Дотримуйтесь наших рекомендацій:

  • ніколи “не притуляйтеся” занадто близько до вантажівки, особливо взимку;
  • намагайтеся не їхати паралельно з фурою занадто довго, так як великовантажний транспорт часто заносить;
  • завжди дотримуйтесь безпечної відстані при русі за великогабаритними транспортними засобами: вона повинна становити як мінімум 2 корпуси авто;
  • безпечної дистанції потрібно дотримуватися в будь-якому випадку, незалежно від того, як саме ви рухаєтеся — спереду, ззаду або збоку.

 

Чим небезпечна спеціальна снігоприбиральна або сільськогосподарська техніка?

Снігоприбиральні машини відносяться до найбільш габаритної колісної спеціальної техніки. Вони відрізняються великою шириною, і при русі можуть навіть перетинати роздільну розмітку сусідньої смуги. Легкові машини ніколи не повинні рухатися занадто близько до них. Тут існують такі небезпеки:

  • у водія снігоприбиральної техніки часто занадто обмежена видимість;
  • ковш снігоочисника завжди трохи ширше, ніж його корпус, і це слід враховувати при обгоні або випереджені;
  • такий транспорт завжди пересувається нижче швидкості потоку, але, якщо ви поспішаєте, то, можливо, пересуватися по вже розчищеної колії буде комфортніше.

Головне — не забувати про безпечну відстань.

До розряду “небезпечної” для автомобілістів відноситься і сільськогосподарська техніка (наприклад, трактори і комбайни). У таких машин теж обмежений огляд, є габаритне навісне обладнання. До того ж, вони повільно рухаються. Щоб забезпечити власну безпеку, водій легкової машини повинен поступатися таким транспортним засобам, особливо на поворотах.

Отже, основне правило безпеки говорить — не варто рухатися поблизу габаритних транспортних засобів. І це особливо актуально в зимовий час, коли гальмівний шлях збільшується.

А щоб була хороша видимість на дорозі, зверніть увагу на стан двірників на вашому автомобілі, потрібно своєчасно замінити щітки склоочисника, щоб вони працювали справно та ідеально очищали лобове скло від бруду та снігу.

 

 

Звертайтеся в наш центр Carglass ® !

Ми пропонуємо широкий спектр послуг з обслуговування автомобільних стекол в Києві. Телефонуйте 044 221 20 97 або записуйтесь до нас на сервіс на нашому сайті

Чи варто ремонтувати тріщини на автомобільному склі?

Пошкодження автомобільного скла, будь то скол або тріщина, можуть з’явитися на вашому автомобілі в будь-який момент. В умовах київського навантаженого трафіку це зовсім не дивно. Зрозуміло, що з дефектами автоскло експлуатувати небезпечно. Але чи доцільний ремонт тріщини на автомобільному склі? Чи є в цьому сенс? Давайте розберемося.

 

Як визначити, чи варто ремонтувати тріщину?

Перш ніж відповісти на це питання, потрібно зрозуміти, що відрізняє скол від тріщини. Скол – це кратер у верхньому шарі скла (триплексу) від камінчика, що потрапив. Таке пошкодження є експлуатаційним і не призведе до розтріскування скла – в даному випадку ремонт недоцільний, тому що площі пошкодження недостатньо для гарної адгезії (зчеплення) полімеру з поверхнею сколу. Тріщина – це розрив верхнього шару триплексу скла у вигляді темних ліній (променів), що беруть свій початок від сколів. Як правило, при наявності у сколі навіть дуже маленької тріщини – відразу або через час —  її промені будуть ставати все більше і більше. Ось чому важливо звернутися якомога швидше! Технології та обладнання Carglass дозволяють ремонтувати сколи з тріщинами, довжина променів яких не перевищує діаметра 40 мм з поверненням склу первинних характеристик міцності. Також є обмеження по ремонту ремонтопридатних сколів з тріщинами в зонах: стерео і моно камер систем АПВ (асистентів допомоги водієві), проекційних дисплеїв, віддаленості пошкодження від краю скла менше 80 мм. У разі, якщо пошкодження потрапляє в перелік обмежень або тріщина більше 40 см в діаметрі, ми будемо рекомендувати заміну лобового скла, тому що ремонт в подібних випадках безглуздий. Фахівці Carglass завжди, в першу чергу, запропонують відремонтувати лобове скло, якщо це можливо.

 

Отже, якщо скол — це місце від удару невеликим предметом, то тріщина може піти як від сколу, так і утворитися абсолютно без видимих причин (наприклад, від краю скла). Наші майстри Київського установчого центру Carglass ® займаються ремонтом пошкоджень лобового скла, вищевказаних параметрів, на професійному рівні. Але вони “беруть в роботу” далеко не всі дефекти. Важливо оцінити дефект на ремонтопридатність і робиться це за наступними критеріями:

  • Забрудненість тріщини. Такий дефект дуже складно ідеально очистити. Але навіть якщо це зробити, то під певним кутом дефект все одно буде видно. Він може заважати огляду, а значить, буде створювати потенційно небезпечну ситуацію на дорозі.
  • Фінансова доцільність. При ремонті великих тріщин (більше 40 мм в діаметрі) сторонні сервіси, як правило, не надають ніяких гарантій через недосконалості технології і відсутності будь-яких підтверджуючих документів. Імовірність появи додаткових тріщин після такого ремонту дуже висока, що змусить вас звертатися на сервіс знову і знову. Виникає питання — навіщо постійно витрачати гроші на безглузді відновлення скла, яке ніколи не стане безпечним, якщо можна і потрібно замінити його на нове?
  • Довжина пошкодження. Чим довше тріщина, тим вище ризик остаточного виходу скла з ладу. Деякі “майстри” беруться ремонтувати тріщину тільки певної довжини – не більше 250 мм, але фахівці Carglass ® знають: якщо від сколу вже пішли тріщини, більше 4 сантиметрів, то тут краще виконати заміну автомобільного скла повністю, тому що немає гарантії,що відремонтована тріщини не” розійдеться ” далі і не зашкодить вашій безпеці.
  • Давність тріщини. Чим довше водій експлуатував тріснуте скло, тим брудніше буде дефект. На сьогоднішній день не існує високоефективних методів для промивання тріщини. Тому, якщо пройшло більше 7 днів з моменту появи тріщини, то ремонтувати її недоцільно.
  • Розташування пошкодження на склі. Вкрай важливо звернути увагу на те, де саме знаходиться дефект. Навіть умовно ремонтопридатне пошкодження не підлягає ремонту, якщо воно розташоване в зоні:

– роботи асистентів допомоги водія ( стерео, моно камер) – система може сприйняти найдрібніші візуальні похибки навіть якісного ремонту у вигляді потенційних перешкод на шляху руху і працювати некоректно;

– проекційного дисплея ( HUD) – спотворення проекції в зоні ремонту пошкодження, що може дратувати / відволікати водія

– менше 60 мм до внутрішнього краю шовкографії (чорної окантовки по периметру скла) – висока ймовірність розтріскування скла в процесі ремонту.

У таких випадках фахівці Carglass ® однозначно рекомендуватимуть заміну скла. Наш підхід до роботи полягає в пропозиції найкращого варіанту вирішення проблеми клієнта.

 

  • Наявність страховки авто КАСКО. У деяких випадках заміна скла покривається страховкою. Зрозуміло, що в цьому випадку вкладати власні гроші в ремонт недоцільно.

 

У чому переваги проведення заміни по відношенню до неякісного ремонту?

Багато автомобілістів вибирають ремонт пошкодженого скла, навіть не виконуючи ніяких розрахунків. Спрацьовує упередження про те, що виконувати ремонт тріщини — це завжди дешевше, ніж встановити нове скло. Але ми, як професіонали в цій галузі, з ним категорично не згодні. Так як це по-перше впливає на безпеку водіння, а по-друге не гарантує довговічність скла, та міцність його в даному випадку відновити неможливо.

Дійсно, навіщо ремонтувати тріщину на авто склі, якщо можна встановити абсолютно нове скло і їздити в безпеці?

Ми, як фахівці, виконуємо ремонт сколів без засвердлювання з дотриманням покроковості технологічного процесу, що в свою чергу дає можливість досягати очікуваного відмінного результату.

Виявили дефект на автосклі? Приїжджайте в центр Carglass, ми надає професійні послуги як по заміні автомобільного скла, так і по ремонту, в будь-якому випадку ви залишитеся задоволені нашим підходом і якістю робіт!

 

 

 044 221 20 97

Записуйтеся на сервіс через наш сайт

Як часто потрібно міняти щітки склоочисника?

В автомобілі кожна деталь має свій термін служби. Це відноситься і до двірників, тобто до щіток склоочисника. Але скільки їх можна експлуатувати і коли потрібно міняти? Давайте розберемося, як часто міняти двірники (щітки склоочисника).

 

Коли потрібно міняти щітки двірників?

Періодична заміна щіток склоочисника потрібна будь-яким моделям. Вони можуть бути безкаркасними, гібридними або каркасними. У будь-якому випадку, в конструкцію буде входити гумка, яка і схильна до найбільшого зносу.

Гумова частина ще називається лезом щітки. Саме вона дозволяє видаляти рідину з поверхні скла. Зрозуміло, що гума при цьому стикається не тільки з водою або рідкими опадами, але і з пилом, дрібним сміттям, різними хімічними складами. В результаті такого контакту вона стає пористою, розтріскується і поступово руйнується. У пористу гумку легше набиваються пісок і бруд. Тут вже потрібна заміна гумок на щітках склоочисника, адже інакше такий аксесуар буде сильно дряпати скло, руйнуючи його. Саме для того, щоб захистити скло, і замінюють цю невелику деталь.

Як часто потрібна заміна задньої щітки склоочисника? Сьогодні автомобілі пересуваються в завантаженому трафіку, та й повітря в місті стало брудніше. Це означає, що на скло осідає більше пилу, бруду і дрібного сміття. Автомобілісти і самі можуть бачити, наскільки брудне скло після проїзду по трасі або після нічної стоянки. Після заміни скла щітки змінюються обов’язково, так як старі просто подряпають нову поверхню.

 

Як часто треба міняти двірники:

  • замінювати щітки треба раз в 4 або 8 місяців;
  • або замінювати їх перед початком зимового і літнього сезону;
  • а також дуже важливо встановити нові щітки після заміни лобового скла, тому що це дозволить зберегти покриття скла надовго.

Ознаки того, що настав час замінити щітки склоочисника

Двірники для авто деяких брендів мають на спойлерах безкаркасних щіток маркер зносу. Ця мітка робиться виробниками спеціальною фарбою. Перш ніж замінити двірники в авто з індикатора знімається захисна плівка. По мірі зношування маркер змінює колір – це вказує автовласнику на необхідність заміни. Про те, як поміняти гумки на двірниках, вказується у паспорті виробу.

Якщо двірники на машину не мають такого індикатора, слід контролювати їх стан у процесі експлуатації. Знос виробів визначають за такими ознаками:

  • Смужки. Двірники на авто залишають після роботи смужки на склі. Причинами такого прояву є знос щіток або налипання частинок бруду до гумової вставки. Якщо очищення краю гумки не змінить ситуацію, необхідна заміна гумки або щітки повністю. У нашого співробітника можна уточнити, як здійснити підбір двірників до авто.
  • Ривки. Якщо спостерігаються ривки і чується шум від тертя під час роботи щіток, причина може бути у зносі двірників чи пошкодженні вітрового скла. У першому випадку потрібно замінити щітки, у другому – необхідна заміна автоскла.
  • Неочищені ділянки. Якщо на склі після роботи щіток залишаються неочищені зони, причина може бути у деформації гумки. Вирішення проблеми – заміна гумок або повністю двірників.

Замінити гумки чи повністю двірники можна самостійно. Про те, як поміняти щітки склоочисника, можна переглянути майстер-клас в інтернеті. Але варто пам’ятати, якщо виконати заміну непрофесійно, може спостерігатись нерівномірний тиск вироба на поверхню скла. В цьому випадку щітка може дряпати поверхню автоскла, а також скло не буде якісно очищатися.

Ви можете скористатися послугою по заміні щіток в нашому центрі Carglass в м. Київ. Ми знаємо як поміняти двірники якісно та за доступною ціною. Будь ласка, враховуйте, що щітки ми міняємо тільки, якщо у нас зроблена установка або ремонт автоскла.

Звертайтеся!  044 221 20 97

 

Технологія ремонту відколів на автосклах Glass Medic®

Далеко не завжди пошкоджене автоскло потрібно повністю міняти. У наших центрах Carglass® ми використовуємо власну запатентовану ремонтну технологію, що дозволяє видалити сколи на склі швидко та якісно.

 

Ремонт сколів лобового скла автомобіля — вигідна альтернатива заміні. Він обходиться набагато дешевше. Попередньо ми проводимо аналіз стану скла, щоб зрозуміти, чи підходить йому такий ремонт, або потрібна заміна автоскла.

 

Чому ми вважаємо за краще саме цю технологію?

 

Наше фірмове рішення, технологія Glass Medic® для усунення сколів лобового скла, володіє такими перевагами:

  • ми не використовуємо свердління, тобто свідомо відмовилися від операції, яка тільки збільшує пошкодження автоскла;
  • ремонт сколів на лобовому склі авто починається з глибокого очищення відколу: ми робимо це за допомогою вакуумного насоса;
  • скол по всій глибині заповнюється полімером під тиском в 4 атм, причому ми використовуємо запатентований полімер власної розробки HPX4.

 

На виконання ремонту в більшості випадків нам потрібно до 30 хвилин. В результаті міцність автоскла відновлюється на 100%. Фірмова технологія дозволяє нам давати гарантію на виконані роботи 10 років.

На послугу з ремонту лобового скла Ви можете записатися на нашому сайті

або по телефону 044 221 20 97.

Звертайтеся, Carglass® допоможе!

 

Чому виникають протікання лобового скла і що з ними робити?

Як правило, автомобільне скло замінюють, якщо виникли проблеми з його цілісністю або з якістю огляду. Однак дуже важливо відразу звертатися в майстерню з кваліфікованими кадрами і сучасним інструментом. В іншому випадку може текти з-під лобового скла. А ця “неприємність” вкрай дорого обходиться автомобілістам. І це — не єдино можлива проблема. Давайте зупинимося на цьому докладніше і розберемо кожну з потенційно можливих ситуацій, коли підтікає лобове скло.

 

Тече скло в авто – причини та рішення

 

Що буває, коли тече лобове скло? Швидше за все, ви в один “прекрасний момент” виявите калюжу в салоні. І це буде не просто несподівано і неприємно, але і загрожує великими витратами на ремонт.

 

Як мінімум, вам знадобиться просушити салон, а це теж далеко не просте заняття. Зовсім погано, якщо пошкодиться електропроводка або дорога електроніка салону. У цьому випадку “економія” на кустарній установці скла призведе до високих витрат. Їх можна уникнути, якщо відразу звертатися в перевірену компанію!

 

Чому ж протікає лобове скло? Ось можливі причини, з якими ми стикалися в своїй практиці:

  • Розриви клейового шва. Так, якщо спочатку формується неправильна висота клейового шва, то скло не щільно стає на кузов. Чому це відбувається? Для того, щоб сформувати рівномірний клейовий шов, потрібен професійний спеціалізований інструмент. Справа в тому, що будівельні пістолети механічного типу не можуть використовуватися для нанесення герметика при установці автомобільного скла. Якщо у “майстра” саме такий інструмент, то це привід засумніватися в його компетентності. Справа в тому, що рівномірний шар автомобільного герметика (до того ж, потрібної товщини) може забезпечити тільки спеціалізований інжектор.
  • Неправильна геометрія лобового скла. На жаль, спроби заощадити на придбанні автоскла часто призводять до недобросовісних постачальників. Майстерність фахівця по установці ніяк не може компенсувати початковий брак товару. При установці, при спробі “підгонки” автоскла, нерідкі випадки його пошкодження. Саме так і виникають протікання. Тому ми категорично не рекомендуємо купувати скло самостійно. Адже коли ви звертаєтеся за послугою під ключ, Ви отримуєте і скло, на яке поширюється гарантія. З ним такі нюанси виключені.
  • Використання прострочених або неякісних матеріалів. На жаль, в кустарних умовах люди не мають доступу до першокласних матеріалів. Покладатися на рекомендації продавців в магазинах автозапчастин також не слід. Нерідкі ситуації, коли для заміни автомобільного скла використовується прострочений праймер (грунт) або герметик. Це призводить до того, що адгезія між двома суміжними матеріалами порушується, тобто встановлене скло просто не тримається. Тому протікає лобове скло після заміни. Така ж проблема може виникнути і в тому випадку, якщо поверхня скла неправильно підготовлена до вклейки. Так, перед монтажем у нас обов’язково видаляють з поверхні автоскла заводський силікон і інші можливі забруднення. Якщо цього не зробити, адгезія буде неповною. Для того, щоб очистити нове автоскло ми застосовуємо спеціальні безпечні хімічні склади для видалення силікону.
  • Порушення вимог до експлуатації автомобіля в перші години після установки скла. Наприклад, ми використовуємо професійний фірмовий герметик, який повністю застигає за годину. Відповідно, для автомобілів, які пройшли установку скла в нашій майстерні, ця проблема зовсім не актуальна. Справа в тому, що ми використовуємо унікальну розробку нашої компанії, яка недоступна іншим постачальникам і майстерням. Якщо ж ви звертаєтеся до інших установників, то рекомендуємо утриматися від поїздки на авто хоча б добу після заміни. Адже швидковисихаючий герметик в більшості випадків не використовується. А те, що вам швидко віддадуть автомобіль після вклейки, ще не означає, що на ньому можна відразу їздити. Якщо ви турбуєтеся про те, через скільки можна експлуатувати автомобіль, то запросіть в майстерні документи на використовуваний герметик. У них обов’язково буде вказана інформація, що цікавить.
  • Корозія рамки вітрового скла. Вона проявляється не відразу, тому вкрай важливо, щоб при установці лобового скла всі осередки корозії повинні бути усунені. Також не варто забувати, що корозійні процеси можуть виникати, якщо демонтаж встановленого автомобільного скла проводиться за допомогою металевої струни, а також якщо лакофарбове покриття кузова виявилося пошкоджено при демонтажі.
  • Можливий заводський брак. Наприклад, в нашій практиці був випадок, коли в автомобілі було просто отвір в кузові, і через нього виникало протікання у районі скла. Усунення течі лобового скла вдалося тільки після герметизації виявленого отвору.
  • Засмітилися дренажні канали. Іноді навіть при коректній і професійній установці скла можлива текти. Причина цього — засмічення в дренажних каналах, які можна усунути шляхом простого очищення.

 

Ми також стикалися з такими ситуаціями, коли протікає ущільнювач лобового скла. Варто враховувати, що при неправильній установці локальна герметизація, швидше за все, не допоможе. Однак ми настійно не рекомендуємо звертатися в ту ж майстерню, де вам вже зробили неправильно. Приїжджайте до нас, і ми перевстановимо скло, використовуючи свою фірмову технологію. Повторна процедура вклейки зазвичай проводиться з тим же склом. У всякому разі, в 90% ситуацій ми можемо його зберегти і використовувати для коректного монтажу. 

 

Інші можливі проблеми зі склом після установки

 

Часто буває так, що на склі виникають оптичні спотворення. Справа в тому, що за технологією виготовлення спотворення можливі тільки по периметру, тобто безпосередньо поруч з кромкою. Якщо ж вони знаходяться прямо перед очима водія, то це вважається заводським браком, і таке скло використовувати не можна. Питання вирішується тільки заміною скла на нове. Звичайно, проблеми можна уникнути, якщо відразу вибирати скло у перевіреного постачальника з гарантією.

 

Також може бути, що після заміни скла не працюють датчики дощу або електрообігрів. Ці проблеми можуть виникати через неправильну установки і підключення пристроїв і компонентів, датчиків. Важливо, щоб при установці майстер строго дотримувався регламенти виробника авто.

 

Ще одна поширена проблема — коли вибрано лобове скло з неправильною геометрією. Через це ущільнювачі і молдинги будуть бовтатися і нещільно притискатися. Зрозуміло, що при такій установці про надійність і міцність говорити не доводиться. До речі, всі складнощі, що виникають з лобовим склом після заміни, можуть бути помітні і не відразу. Наприклад, нерідкі випадки, коли скло просто “лягає” на кузов, стикаючись з металевою рамкою, і поступово руйнується під час їзди. Щоб уникнути таких складнощів, звертайтеся в перевірену майстерню. Приїжджайте до нас: ми не тільки правильно встановлюємо скла, але і калібруємо камери ADAS.

 

У Carglass® працюють тільки кваліфіковані майстри, звертайтеся!

 044 221 20 97

 

Як зрозуміти, що вже пора міняти лобове скло?

У кожної із запчастин автомобіля є свій експлуатаційний ресурс. І лобове скло не виняток. Звичайно, як такого” терміну придатності ” у скла немає. Однак воно схильне до механічних пошкоджень, і тут вже виникають питання. Давайте розберемося, скільки здатне прослужити і коли краще міняти лобове скло?


Основні ознаки того, що час замінити лобове скло

Ігнорувати проблему не можна, якщо ви виявили такі ознаки:

  • Тріщини, сколи чи подряпини. Якщо на поверхні з’явилися пошкодження, знижується здатність об’єктивно оцінювати стан на дорозі. Картинка спотворюється, в деяких випадках виникає сліпа пляма, що підвищує ризик ДТП. Тому не залишайте дефекти скла без уваги, навіть якщо вони здаються незначними. Зверніться до сервісного центру, фахівці якого допоможуть швидко відремонтувати лобове скло автомобіля.
  • Майбутній техогляд. Зниження світлопроникності лобового скла може призвести до того, що транспортний засіб не пройде ТО. Зв’яжіться з нашими фахівцями, щоб дізнатися, як замінюють лобове скло у сервісному центрі. Отримана інформація допоможе заздалегідь підготуватись до перевірки автомобіля.
  • Після зими. Після зимового сезону на склі можуть виникнути пошкодження. На стані автоскла погано позначаються температурні коливання, сніг, сіль у складі спеціальній суміші, якою посипають дороги взимку. Якщо ви помітили, що прозорість скла навесні знизилася, зверніться до сервісу для діагностики. Фахівець розповість, як замінити лобове скло за годину.
  • Невдалий ремонт. Якщо ви вже зверталися до сервису, але маніпуляції спеціалістів не виправили ситуацію, не проводьте ремонт сколів на лобовому склі повторно. Безпечніше замінити його, адже будь-яке порушення цілісності автоскла небезпечне.
  • Неправильне встановлення. Встановлення автоскла у сервісі гаражного типу без дотримання технології може призвести до порушення герметизації, перекосу, появи дрібних тріщин. Будь-який із цих проявів суттєво знижує безпеку експлуатації транспортного засобу. Тому експерти наполегливо рекомендують ремонтувати та міняти автоскло тільки у професіоналів.
  • Закінчення експлуатаційного ресурсу. Основна характеристика автоскла – прозорість.

Де краще міняти лобове скло? У Carglass® є всі необхідні умови для такої заміни:

  • фірмове обладнання для максимально швидкого та безпроблемного демонтажу;
  • спеціальний фіксуючий клейовий склад, який застигає вже за годину (тобто через 60 хвилин машина повністю готова до експлуатації);
  • гарантія 10 років на проведені роботи.

 

У нас працюють тільки кваліфіковані майстри, звертайтеся!

телефон: 044 221 20 97

 

Особливості калібрування камери ADAS

Автомобіль може використовуватися як засіб переміщення з точки а в точку В, навіть якщо це просто поїздка за покупками. Звичайно, він може бути і інструментом заробітку. Але не рідкісні і такі ситуації, коли автомобіль стає буквально ще одним “членом сім’ї”. У цьому випадку власник приділяє багато уваги його обслуговуванню, готовий до відносно високих витрат на утримання і прагне використовувати практично все новітнє обладнання.

 

Наприклад, ще 15-20 років тому подушка безпеки сприймалася як “надлишковий” елемент. Вона коштувала дорого, і автомобілістам часто взагалі було незрозуміло, для чого вона потрібна. Сьогодні ж цей елемент безпеки використовується на легкових автомобілях повсюдно. Практично завжди подушка безпеки входить в базову комплектацію її вже не зустріти в конфігураторах у вигляді “додаткової опції”.

 

Те ж саме сталося з антиблокувальною системою гальм ABS. Така система потрібна, щоб запобігати блокування коліс при гальмуванні на слизькому покритті або в екстрених випадках. Раніше це була рідкість, зараз — норма.

 

Зараз виникає ще один потужний тренд. Все частіше в комплектації сучасних автомобілів передбачають електронного помічника. Він може випускатися в різних варіантах виконання, і, в залежності від цього, може або приймати рішення про екстрене гальмування при наближенні до перешкод, або контролювати дистанцію до машини, яка їде попереду. Також цей помічник може розпізнавати, “зчитувати” дорожні знаки і виводити інформацію про них на приладову панель або у вигляді проекції на лобове скло. Він повідомить водієві, якщо автомобіль зміститься з дозволеної смуги руху. Самі “просунуті” моделі взагалі розраховані на водіння без участі водія. Як бачите, майбутнє все ближче. Але звичайно ж, такий помічник не справляється з усім самостійно. Він працює спільно зі складним програмно-апаратним комплексом. Однією зі складових такого комплексу, в свою чергу, буде бортовий комп’ютер, який отримує інформацію від калібрувальної системи ADAS.

 

Такі камери встановлюються в спеціальні кріплення на лобове скло. Їх завдання-стежити за перешкодами і смугами, щоб весь комплекс справно реагував на них. Відповідно, при будь-яких змінах в конфігурації скла потрібно калібрування ADAS. Тільки правильно налаштований і відкалібрований електронний асистент буде коректно працювати. На сьогоднішній день вже відома статистика, яка переконливо доводить, що застосування електронних асистентів гарантує більш високий рівень безпеки автомобілів, а також істотно знижує аварійність на дорогах навіть в завантаженому міському трафіку.

 

Чому може знадобитися калібрування камери ADAS?

 

Справа в тому, що всі без винятку системи і вузли в автомобілі схильні до природного зносу. Нерідкі випадки, коли лобове скло повністю виходить з ладу і підлягає заміні. Якщо на склі при цьому встановлена хоча б одна камера ADAS, то після заміни вітрового скла вона потребує калібрування.

 

При цьому сам технологічний процес заміни навряд чи буде відрізнятися від того, коли встановлюється просто скло, без камер. У Carglass ® використовують багаторазово відпрацьовану техніку заміни лобового скла, яка дозволяє нам надавати довготривалу гарантію на послугу під ключ. Наш професійний підхід не змінюється в залежності від того, встановлена на склі камера чи ні.

 

Але в разі, якщо камера асистента ADAS все-таки присутня, ми проводимо діагностику обладнання ще до початку роботи зі склом. На практиці це означає, що ми можемо прочитати існуючі помилки, якщо вони присутні, а також оцінити поточний стан системи. Для такої роботи ми використовуємо сучасне діагностичне обладнання з Європи, високого класу і відповідної точності.

 

Коли попередня діагностика проведена, ми починаємо заміну скла. Важливо, що камера при цьому не від’єднується від свого шлейфу. Це дозволяє заощадити час на подальшому підключенні.

 

На заміну вітрового скла наші фахівці витрачають приблизно 1 годину. Після цього ми звіряємося з інструкцією виробника автомобіля і визначаємо, чи потрібне додаткове калібрування камери лобового скла ADAS. Ця необхідність обов’язково прописується в документації, що надається виробником на автомобіль.

 

Статичне та динамічне калібрування в авто

 

Калібрування системи допомоги водієві ADAS в установчому центрі Carglass® в Києві буває двох видів. Перший — статичне, коли автомобіль повністю нерухомий. Другий — динамічне, тобто автомобіль знаходиться в русі, але не просто так, а з підключеним до нього діагностичним обладнанням.

 

Крім того, статичне калібрування теж може бути двох видів: по двох автомобільних осях або тільки по одній.

 

Ми проводимо калібрування камери ADAS в тому випадку, якщо це потрібно за інструкцією. Для цього діє наступним чином:

  • Підключаємо спеціальний діагностичний прилад через OBD роз’єм безпосередньо до бортової системи автомобіля.
  • Якщо мова йде про статичну калібрування, то додатково встановлюємо спеціальний стенд з калібрувальними панелями. На цих панелях вже нанесені різні графічні шаблони в залежності від марки автомобіля. У кожного виробника автомобілів є свій затверджений графічний шаблон, унікальна калібрувальна панель. Універсальних панелей для перевірки не існує. Для того, щоб перевірити правильність роботи камери асистента ADAS і зробити її настройку, в Carglass® користуються тільки тими графічними шаблонами, які рекомендуються виробниками транспортних засобів.
  • Процедура статичного калібрування ADAS в нашому спеціалізованому сервісному центрі займає до півгодини. Тобто через 30 хвилин система буде вже повністю перевірена.
  • Спочатку ми виконуємо підготовчий етап, для чого розміщуємо транспортний засіб в добре освітленому приміщенні і на рівній поверхні.
  • Використовуючи елементи стендів, наші фахівці виконують коректне позиціонування автомобіля перед графічним шаблоном.
  • Підключаємо діагностичний прилад і використовуємо спеціалізоване програмне забезпечення, рекомендоване виробником для конкретної марки і моделі (також воно вибирається в залежності від комплектації).

 

Звичайно, ми враховуємо, що є автомобілі, які за рекомендацією виробника комплектуються камерами без потреби в калібруванні. Навіть в рамках однієї моделі можуть бути ці варіації. Наші фахівці забезпечують всебічні консультації. Ви завжди можете уточнити, чи знадобиться калібрування під час заміни автоскла.

 

Також варто враховувати, що при відсутності калібрування вся система електронного помічника може працювати некоректно. Наприклад, якщо буде відхилення в кутах нахилу, то комп’ютер буде помилково “зчитувати” навколишню ситуацію на дорозі. Через це наявність / відсутність перешкод може сприйматися системою неправильно.

 

Тому рекомендуємо замовляти установку лобового скла разом з калібруванням “під ключ”. У компанії Carglass® виконують статичну і динамічну калібрування, причому комплекс цих робіт обійдеться дешевше, ніж дві окремі послуги.

 

закрыть