Компанія CarGlass працює для Вас у звичному режимі навіть попри виключення світла.
Поки Ваше авто в роботі, Ви можете зігрітися, попити каву та попрацювати з безкоштовним wi-fi.
ПН-ПТ 9:00-16:00
Поки Ваше авто в роботі, Ви можете попити каву/чай та відпочити або попрацювати з безкоштовним Wi-Fi.
Компанія CarGlass працює для Вас у звичному режимі навіть попри виключення світла.
Поки Ваше авто в роботі, Ви можете зігрітися, попити каву та попрацювати з безкоштовним wi-fi.
Компанія Carglass® спеціалізується на професійній заміні та ремонті автомобільного скла. Серед послуг, що надаються сервісним центром, високим попитом у власників автомобілів користується заміна лобового скла на території завмовника. Тепер наші клієнти можуть не тільки замінити або відремонтувати скло в стаціонарному сервісному центрі, а й замовити виїзну бригаду на місце паркування авто. Завдяки мобільному сервісу автовласники отримали можливість не тільки вирішити наявні проблеми з склом транспортного засобу, а й заощадити чимало часу.
Найчастіше послуга заміна скла з виїздом потрібна в наступних випадках:
Подібні ситуації трапляються для такого багатомільйонного мегаполісу як Київ. Витрачати час на пошук найближчої автомайстерні може дозволити собі не кожен. Для людей бізнесу, зайнятих киян цінна кожна хвилина. А якщо ще хочеться, щоб заміна або ремонт пошкодженого скла був виконаний якісно і з гарантією, то в першу-ліпшу станцію техобслуговування не поїдеш.
І не потрібно. Якісно і швидко заміна лобового з виїздом буде виконана мобільною бригадою сервісного центру Carglass®.
Слід розуміти, що в мобільних бригадах Carglass® працюють такі ж кваліфіковані майстри, що і в стаціонарному сервісному центрі. І всі роботи виконуються на тому самому високому професійному рівні, з використанням тих же технологій і обладнання. Цьому також сприяють такі чинники:
Виїзна заміна лобового скла приваблює багатьох автовласників наступними моментами:
Серед багатьох переваг компанії Carglass® перед конкурентами варто відзначити такі:
Політика компанії Carglass® – це жорстке дотримання технологічних процесів, використання тільки якісних, рекомендованих матеріалів. Для заміни пошкодженого скління використовується сертифіковане високоякісне автоскло від світових виробників.
Зміст статті
Автомобілісти часто стикаються з тим, що на автосклі зсередини утворюється конденсат. Але чому “потіє” лобове скло? Давайте проаналізуємо всі можливі причини. Деякі з них вимагають мінімального втручання для усунення і за часом це займає не більше 5 хвилин.
Отже, ми зібрали всі найпоширеніші причини запотівання лобового скла. Ось чому тут може утворюватися конденсат:
Як бачите, причин, через які потіє лобове скло всередині авто, може бути кілька. І усунути їх в більшості випадків можна за допомогою профілактики.
Ось що потрібно робити, щоб уникнути появи конденсату на лобовому склі:
Всі ці прості правила дозволять повністю позбутися від проблеми, коли пітніє лобове скло зсередини. Відповідно, у водія завжди буде гарний огляд на дорозі. Якщо ж є проблеми з автосклом, які не вирішуються простою профілактикою, і вам потрібний ремонт автоскла або заміна, зверніться в наш спеціалізований центр з обслуговування автомобільного скла Carglass. Ми виконаємо огляд та надамо Вам професійну консультацію.
Звертайтеся!
Зміст статті
Взимку, коли починає сильно сніжити, безпека використання транспортного засобу падає в рази. Припустимо, ви добираєтеся з передмістя в центр на роботу. Виїхали з будинку та побачили, що за ніч насипало багато снігу, а комунальники не поспішають починати роботу. Рухаєтеся трасою у щільному потоці і тут опиняєтеся позаду фури. Практично будь-який автомобіліст знає, як дратує така ситуація! Адже швидкість і так сповільнилася через сніг, та ще й цей повільний далекобійник! Тут важливо не піддаватися емоціям, а пам’ятати, що безпека транспортного засобу для автомобіліста — понад усе.
І мова йде не тільки про фури! Небезпечна дорожня ситуація виникає і тоді, коли ви продовжуєте їхати поруч з будь-якою важкою або великогабаритною спеціальною технікою. Крім вантажівок, це можуть бути снігоприбиральні машини, трактори, різна сільськогосподарська техніка тощо. Небезпека пересування поруч з ними полягає в тому, що з-під їх коліс у лобове скло вашої машини можуть відлітати великі камені. А це може спровокувати або заміну лобового скла, або навіть серйозну аварію. Розповімо, як діяти, щоб уникнути небезпек на дорозі.
Для тих, хто переміщається на легковому автомобілі, їхати за вантажівкою-фурою дуже небезпечно. Особливо, якщо пересуватися занадто близько. Якщо ваш транспортний засіб буде знаходитися практично впритул, то водій фури може навіть і не підозрювати, що ви їдете за ним. Тобто, він просто не буде бачити вашого авто. Це загрожує зіткненнями, якщо раптом вантажівка різко загальмує.
Ще одна небезпека полягає в тому, що з-під коліс довгомірних фур вилітає суміш снігу з сіллю, камінням і гравієм, а все це може або істотно погіршити огляд, або потребувати ремонт пошкоджень лобового скла.
Як уникнути подібних ситуацій? Дотримуйтесь наших рекомендацій:
Снігоприбиральні машини відносяться до найбільш габаритної колісної спеціальної техніки. Вони відрізняються великою шириною, і при русі можуть навіть перетинати роздільну розмітку сусідньої смуги. Легкові машини ніколи не повинні рухатися занадто близько до них. Тут існують такі небезпеки:
Головне — не забувати про безпечну відстань.
До розряду “небезпечної” для автомобілістів відноситься і сільськогосподарська техніка (наприклад, трактори і комбайни). У таких машин теж обмежений огляд, є габаритне навісне обладнання. До того ж, вони повільно рухаються. Щоб забезпечити власну безпеку, водій легкової машини повинен поступатися таким транспортним засобам, особливо на поворотах.
Отже, основне правило безпеки говорить — не варто рухатися поблизу габаритних транспортних засобів. І це особливо актуально в зимовий час, коли гальмівний шлях збільшується.
А щоб була хороша видимість на дорозі, зверніть увагу на стан двірників на вашому автомобілі, потрібно своєчасно замінити щітки склоочисника, щоб вони працювали справно та ідеально очищали лобове скло від бруду та снігу.
Звертайтеся в наш центр Carglass ® !
Ми пропонуємо широкий спектр послуг з обслуговування автомобільних стекол в Києві. Телефонуйте 044 221 20 97 або записуйтесь до нас на сервіс на нашому сайті
Зміст статті
Пошкодження автомобільного скла, будь то скол або тріщина, можуть з’явитися на вашому автомобілі в будь-який момент. В умовах київського навантаженого трафіку це зовсім не дивно. Зрозуміло, що з дефектами автоскло експлуатувати небезпечно. Але чи доцільний ремонт тріщини на автомобільному склі? Чи є в цьому сенс? Давайте розберемося.
Перш ніж відповісти на це питання, потрібно зрозуміти, що відрізняє скол від тріщини. Скол – це кратер у верхньому шарі скла (триплексу) від камінчика, що потрапив. Таке пошкодження є експлуатаційним і не призведе до розтріскування скла – в даному випадку ремонт недоцільний, тому що площі пошкодження недостатньо для гарної адгезії (зчеплення) полімеру з поверхнею сколу. Тріщина – це розрив верхнього шару триплексу скла у вигляді темних ліній (променів), що беруть свій початок від сколів. Як правило, при наявності у сколі навіть дуже маленької тріщини – відразу або через час — її промені будуть ставати все більше і більше. Ось чому важливо звернутися якомога швидше! Технології та обладнання Carglass дозволяють ремонтувати сколи з тріщинами, довжина променів яких не перевищує діаметра 40 мм з поверненням склу первинних характеристик міцності. Також є обмеження по ремонту ремонтопридатних сколів з тріщинами в зонах: стерео і моно камер систем АПВ (асистентів допомоги водієві), проекційних дисплеїв, віддаленості пошкодження від краю скла менше 80 мм. У разі, якщо пошкодження потрапляє в перелік обмежень або тріщина більше 40 см в діаметрі, ми будемо рекомендувати заміну лобового скла, тому що ремонт в подібних випадках безглуздий. Фахівці Carglass завжди, в першу чергу, запропонують відремонтувати лобове скло, якщо це можливо.
Отже, якщо скол — це місце від удару невеликим предметом, то тріщина може піти як від сколу, так і утворитися абсолютно без видимих причин (наприклад, від краю скла). Наші майстри Київського установчого центру Carglass ® займаються ремонтом пошкоджень лобового скла, вищевказаних параметрів, на професійному рівні. Але вони “беруть в роботу” далеко не всі дефекти. Важливо оцінити дефект на ремонтопридатність і робиться це за наступними критеріями:
– роботи асистентів допомоги водія ( стерео, моно камер) – система може сприйняти найдрібніші візуальні похибки навіть якісного ремонту у вигляді потенційних перешкод на шляху руху і працювати некоректно;
– проекційного дисплея ( HUD) – спотворення проекції в зоні ремонту пошкодження, що може дратувати / відволікати водія
– менше 60 мм до внутрішнього краю шовкографії (чорної окантовки по периметру скла) – висока ймовірність розтріскування скла в процесі ремонту.
У таких випадках фахівці Carglass ® однозначно рекомендуватимуть заміну скла. Наш підхід до роботи полягає в пропозиції найкращого варіанту вирішення проблеми клієнта.
Багато автомобілістів вибирають ремонт пошкодженого скла, навіть не виконуючи ніяких розрахунків. Спрацьовує упередження про те, що виконувати ремонт тріщини — це завжди дешевше, ніж встановити нове скло. Але ми, як професіонали в цій галузі, з ним категорично не згодні. Так як це по-перше впливає на безпеку водіння, а по-друге не гарантує довговічність скла, та міцність його в даному випадку відновити неможливо.
Дійсно, навіщо ремонтувати тріщину на авто склі, якщо можна встановити абсолютно нове скло і їздити в безпеці?
Ми, як фахівці, виконуємо ремонт сколів без засвердлювання з дотриманням покроковості технологічного процесу, що в свою чергу дає можливість досягати очікуваного відмінного результату.
Виявили дефект на автосклі? Приїжджайте в центр Carglass, ми надає професійні послуги як по заміні автомобільного скла, так і по ремонту, в будь-якому випадку ви залишитеся задоволені нашим підходом і якістю робіт!
Записуйтеся на сервіс через наш сайт
В автомобілі кожна деталь має свій термін служби. Це відноситься і до двірників, тобто до щіток склоочисника. Але скільки їх можна експлуатувати і коли потрібно міняти? Давайте розберемося, як часто міняти двірники (щітки склоочисника).
Періодична заміна щіток склоочисника потрібна будь-яким моделям. Вони можуть бути безкаркасними, гібридними або каркасними. У будь-якому випадку, в конструкцію буде входити гумка, яка і схильна до найбільшого зносу.
Гумова частина ще називається лезом щітки. Саме вона дозволяє видаляти рідину з поверхні скла. Зрозуміло, що гума при цьому стикається не тільки з водою або рідкими опадами, але і з пилом, дрібним сміттям, різними хімічними складами. В результаті такого контакту вона стає пористою, розтріскується і поступово руйнується. У пористу гумку легше набиваються пісок і бруд. Тут вже потрібна заміна гумок на щітках склоочисника, адже інакше такий аксесуар буде сильно дряпати скло, руйнуючи його. Саме для того, щоб захистити скло, і замінюють цю невелику деталь.
Як часто потрібна заміна задньої щітки склоочисника? Сьогодні автомобілі пересуваються в завантаженому трафіку, та й повітря в місті стало брудніше. Це означає, що на скло осідає більше пилу, бруду і дрібного сміття. Автомобілісти і самі можуть бачити, наскільки брудне скло після проїзду по трасі або після нічної стоянки. Після заміни скла щітки змінюються обов’язково, так як старі просто подряпають нову поверхню.
Як часто треба міняти двірники:
Двірники для авто деяких брендів мають на спойлерах безкаркасних щіток маркер зносу. Ця мітка робиться виробниками спеціальною фарбою. Перш ніж замінити двірники в авто з індикатора знімається захисна плівка. По мірі зношування маркер змінює колір – це вказує автовласнику на необхідність заміни. Про те, як поміняти гумки на двірниках, вказується у паспорті виробу.
Якщо двірники на машину не мають такого індикатора, слід контролювати їх стан у процесі експлуатації. Знос виробів визначають за такими ознаками:
Замінити гумки чи повністю двірники можна самостійно. Про те, як поміняти щітки склоочисника, можна переглянути майстер-клас в інтернеті. Але варто пам’ятати, якщо виконати заміну непрофесійно, може спостерігатись нерівномірний тиск вироба на поверхню скла. В цьому випадку щітка може дряпати поверхню автоскла, а також скло не буде якісно очищатися.
Ви можете скористатися послугою по заміні щіток в нашому центрі Carglass в м. Київ. Ми знаємо як поміняти двірники якісно та за доступною ціною. Будь ласка, враховуйте, що щітки ми міняємо тільки, якщо у нас зроблена установка або ремонт автоскла.
Звертайтеся! 044 221 20 97
Зміст статті
Далеко не завжди пошкоджене автоскло потрібно повністю міняти. У наших центрах Carglass® ми використовуємо власну запатентовану ремонтну технологію, що дозволяє видалити сколи на склі швидко та якісно.
Ремонт сколів лобового скла автомобіля — вигідна альтернатива заміні. Він обходиться набагато дешевше. Попередньо ми проводимо аналіз стану скла, щоб зрозуміти, чи підходить йому такий ремонт, або потрібна заміна автоскла.
Наше фірмове рішення, технологія Glass Medic® для усунення сколів лобового скла, володіє такими перевагами:
На виконання ремонту в більшості випадків нам потрібно до 30 хвилин. В результаті міцність автоскла відновлюється на 100%. Фірмова технологія дозволяє нам давати гарантію на виконані роботи 10 років.
На послугу з ремонту лобового скла Ви можете записатися на нашому сайті
або по телефону 044 221 20 97.
Звертайтеся, Carglass® допоможе!
Як правило, автомобільне скло замінюють, якщо виникли проблеми з його цілісністю або з якістю огляду. Однак дуже важливо відразу звертатися в майстерню з кваліфікованими кадрами і сучасним інструментом. В іншому випадку може текти з-під лобового скла. А ця “неприємність” вкрай дорого обходиться автомобілістам. І це — не єдино можлива проблема. Давайте зупинимося на цьому докладніше і розберемо кожну з потенційно можливих ситуацій, коли підтікає лобове скло.
Що буває, коли тече лобове скло? Швидше за все, ви в один “прекрасний момент” виявите калюжу в салоні. І це буде не просто несподівано і неприємно, але і загрожує великими витратами на ремонт.
Як мінімум, вам знадобиться просушити салон, а це теж далеко не просте заняття. Зовсім погано, якщо пошкодиться електропроводка або дорога електроніка салону. У цьому випадку “економія” на кустарній установці скла призведе до високих витрат. Їх можна уникнути, якщо відразу звертатися в перевірену компанію!
Чому ж протікає лобове скло? Ось можливі причини, з якими ми стикалися в своїй практиці:
Ми також стикалися з такими ситуаціями, коли протікає ущільнювач лобового скла. Варто враховувати, що при неправильній установці локальна герметизація, швидше за все, не допоможе. Однак ми настійно не рекомендуємо звертатися в ту ж майстерню, де вам вже зробили неправильно. Приїжджайте до нас, і ми перевстановимо скло, використовуючи свою фірмову технологію. Повторна процедура вклейки зазвичай проводиться з тим же склом. У всякому разі, в 90% ситуацій ми можемо його зберегти і використовувати для коректного монтажу.
Часто буває так, що на склі виникають оптичні спотворення. Справа в тому, що за технологією виготовлення спотворення можливі тільки по периметру, тобто безпосередньо поруч з кромкою. Якщо ж вони знаходяться прямо перед очима водія, то це вважається заводським браком, і таке скло використовувати не можна. Питання вирішується тільки заміною скла на нове. Звичайно, проблеми можна уникнути, якщо відразу вибирати скло у перевіреного постачальника з гарантією.
Також може бути, що після заміни скла не працюють датчики дощу або електрообігрів. Ці проблеми можуть виникати через неправильну установки і підключення пристроїв і компонентів, датчиків. Важливо, щоб при установці майстер строго дотримувався регламенти виробника авто.
Ще одна поширена проблема — коли вибрано лобове скло з неправильною геометрією. Через це ущільнювачі і молдинги будуть бовтатися і нещільно притискатися. Зрозуміло, що при такій установці про надійність і міцність говорити не доводиться. До речі, всі складнощі, що виникають з лобовим склом після заміни, можуть бути помітні і не відразу. Наприклад, нерідкі випадки, коли скло просто “лягає” на кузов, стикаючись з металевою рамкою, і поступово руйнується під час їзди. Щоб уникнути таких складнощів, звертайтеся в перевірену майстерню. Приїжджайте до нас: ми не тільки правильно встановлюємо скла, але і калібруємо камери ADAS.
У Carglass® працюють тільки кваліфіковані майстри, звертайтеся!
Зміст статті
У кожної із запчастин автомобіля є свій експлуатаційний ресурс. І лобове скло не виняток. Звичайно, як такого” терміну придатності ” у скла немає. Однак воно схильне до механічних пошкоджень, і тут вже виникають питання. Давайте розберемося, скільки здатне прослужити і коли краще міняти лобове скло?
Ігнорувати проблему не можна, якщо ви виявили такі ознаки:
Де краще міняти лобове скло? У Carglass® є всі необхідні умови для такої заміни:
У нас працюють тільки кваліфіковані майстри, звертайтеся!
телефон: 044 221 20 97
Зміст статті
Автомобіль може використовуватися як засіб переміщення з точки а в точку В, навіть якщо це просто поїздка за покупками. Звичайно, він може бути і інструментом заробітку. Але не рідкісні і такі ситуації, коли автомобіль стає буквально ще одним “членом сім’ї”. У цьому випадку власник приділяє багато уваги його обслуговуванню, готовий до відносно високих витрат на утримання і прагне використовувати практично все новітнє обладнання.
Наприклад, ще 15-20 років тому подушка безпеки сприймалася як “надлишковий” елемент. Вона коштувала дорого, і автомобілістам часто взагалі було незрозуміло, для чого вона потрібна. Сьогодні ж цей елемент безпеки використовується на легкових автомобілях повсюдно. Практично завжди подушка безпеки входить в базову комплектацію її вже не зустріти в конфігураторах у вигляді “додаткової опції”.
Те ж саме сталося з антиблокувальною системою гальм ABS. Така система потрібна, щоб запобігати блокування коліс при гальмуванні на слизькому покритті або в екстрених випадках. Раніше це була рідкість, зараз — норма.
Зараз виникає ще один потужний тренд. Все частіше в комплектації сучасних автомобілів передбачають електронного помічника. Він може випускатися в різних варіантах виконання, і, в залежності від цього, може або приймати рішення про екстрене гальмування при наближенні до перешкод, або контролювати дистанцію до машини, яка їде попереду. Також цей помічник може розпізнавати, “зчитувати” дорожні знаки і виводити інформацію про них на приладову панель або у вигляді проекції на лобове скло. Він повідомить водієві, якщо автомобіль зміститься з дозволеної смуги руху. Самі “просунуті” моделі взагалі розраховані на водіння без участі водія. Як бачите, майбутнє все ближче. Але звичайно ж, такий помічник не справляється з усім самостійно. Він працює спільно зі складним програмно-апаратним комплексом. Однією зі складових такого комплексу, в свою чергу, буде бортовий комп’ютер, який отримує інформацію від калібрувальної системи ADAS.
Такі камери встановлюються в спеціальні кріплення на лобове скло. Їх завдання-стежити за перешкодами і смугами, щоб весь комплекс справно реагував на них. Відповідно, при будь-яких змінах в конфігурації скла потрібно калібрування ADAS. Тільки правильно налаштований і відкалібрований електронний асистент буде коректно працювати. На сьогоднішній день вже відома статистика, яка переконливо доводить, що застосування електронних асистентів гарантує більш високий рівень безпеки автомобілів, а також істотно знижує аварійність на дорогах навіть в завантаженому міському трафіку.
Справа в тому, що всі без винятку системи і вузли в автомобілі схильні до природного зносу. Нерідкі випадки, коли лобове скло повністю виходить з ладу і підлягає заміні. Якщо на склі при цьому встановлена хоча б одна камера ADAS, то після заміни вітрового скла вона потребує калібрування.
При цьому сам технологічний процес заміни навряд чи буде відрізнятися від того, коли встановлюється просто скло, без камер. У Carglass ® використовують багаторазово відпрацьовану техніку заміни лобового скла, яка дозволяє нам надавати довготривалу гарантію на послугу під ключ. Наш професійний підхід не змінюється в залежності від того, встановлена на склі камера чи ні.
Але в разі, якщо камера асистента ADAS все-таки присутня, ми проводимо діагностику обладнання ще до початку роботи зі склом. На практиці це означає, що ми можемо прочитати існуючі помилки, якщо вони присутні, а також оцінити поточний стан системи. Для такої роботи ми використовуємо сучасне діагностичне обладнання з Європи, високого класу і відповідної точності.
Коли попередня діагностика проведена, ми починаємо заміну скла. Важливо, що камера при цьому не від’єднується від свого шлейфу. Це дозволяє заощадити час на подальшому підключенні.
На заміну вітрового скла наші фахівці витрачають приблизно 1 годину. Після цього ми звіряємося з інструкцією виробника автомобіля і визначаємо, чи потрібне додаткове калібрування камери лобового скла ADAS. Ця необхідність обов’язково прописується в документації, що надається виробником на автомобіль.
Калібрування системи допомоги водієві ADAS в установчому центрі Carglass® в Києві буває двох видів. Перший — статичне, коли автомобіль повністю нерухомий. Другий — динамічне, тобто автомобіль знаходиться в русі, але не просто так, а з підключеним до нього діагностичним обладнанням.
Крім того, статичне калібрування теж може бути двох видів: по двох автомобільних осях або тільки по одній.
Ми проводимо калібрування камери ADAS в тому випадку, якщо це потрібно за інструкцією. Для цього діє наступним чином:
Звичайно, ми враховуємо, що є автомобілі, які за рекомендацією виробника комплектуються камерами без потреби в калібруванні. Навіть в рамках однієї моделі можуть бути ці варіації. Наші фахівці забезпечують всебічні консультації. Ви завжди можете уточнити, чи знадобиться калібрування під час заміни автоскла.
Також варто враховувати, що при відсутності калібрування вся система електронного помічника може працювати некоректно. Наприклад, якщо буде відхилення в кутах нахилу, то комп’ютер буде помилково “зчитувати” навколишню ситуацію на дорозі. Через це наявність / відсутність перешкод може сприйматися системою неправильно.
Тому рекомендуємо замовляти установку лобового скла разом з калібруванням “під ключ”. У компанії Carglass® виконують статичну і динамічну калібрування, причому комплекс цих робіт обійдеться дешевше, ніж дві окремі послуги.