Чому виникають протікання лобового скла і що з ними робити? - Carglass®
Чому виникають протікання лобового скла і що з ними робити?
протечки лобового стекла

Як правило, автомобільне скло замінюють, якщо виникли проблеми з його цілісністю або з якістю огляду. Однак дуже важливо відразу звертатися в майстерню з кваліфікованими кадрами і сучасним інструментом. В іншому випадку може текти з-під лобового скла. А ця “неприємність” вкрай дорого обходиться автомобілістам. І це — не єдино можлива проблема. Давайте зупинимося на цьому докладніше і розберемо кожну з потенційно можливих ситуацій.

 

Протікання скла

 

Що буває, коли тече лобове скло? Швидше за все, ви в один “прекрасний момент” виявите калюжу в салоні. І це буде не просто несподівано і неприємно, але і загрожує великими витратами на ремонт.

 

Як мінімум, вам знадобиться просушити салон, а це теж далеко не просте заняття. Зовсім погано, якщо пошкодиться електропроводка або дорога електроніка салону. У цьому випадку “економія” на кустарній установці скла призведе до високих витрат. Їх можна уникнути, якщо відразу звертатися в перевірену компанію!

 

Чому ж протікає лобове скло? Ось можливі причини, з якими ми стикалися в своїй практиці:

  • Розриви клейового шва. Так, якщо спочатку формується неправильна висота клейового шва, то скло не щільно стає на кузов. Чому це відбувається? Для того, щоб сформувати рівномірний клейовий шов, потрібен професійний спеціалізований інструмент. Справа в тому, що будівельні пістолети механічного типу не можуть використовуватися для нанесення герметика при установці автомобільного скла. Якщо у “майстра” саме такий інструмент, то це привід засумніватися в його компетентності. Справа в тому, що рівномірний шар автомобільного герметика (до того ж, потрібної товщини) може забезпечити тільки спеціалізований інжектор.
  • Неправильна геометрія лобового скла. На жаль, спроби заощадити на придбанні автоскла часто призводять до недобросовісних постачальників. Майстерність фахівця по установці ніяк не може компенсувати початковий брак товару. При установці, при спробі “підгонки” автоскла, нерідкі випадки його пошкодження. Саме так і виникають протікання. Тому ми категорично не рекомендуємо купувати скло самостійно. Адже коли ви звертаєтеся за послугою під ключ, Ви отримуєте і скло, на яке поширюється гарантія. З ним такі нюанси виключені.
  • Використання прострочених або неякісних матеріалів. На жаль, в кустарних умовах люди не мають доступу до першокласних матеріалів. Покладатися на рекомендації продавців в магазинах автозапчастин також не слід. Нерідкі ситуації, коли для заміни автомобільного скла використовується прострочений праймер (грунт) або герметик. Це призводить до того, що адгезія між двома суміжними матеріалами порушується, тобто встановлене скло просто не тримається. Така ж проблема може виникнути і в тому випадку, якщо поверхня скла неправильно підготовлена до вклейки. Так, перед монтажем у нас обов’язково видаляють з поверхні автоскла заводський силікон і інші можливі забруднення. Якщо цього не зробити, адгезія буде неповною. Для того, щоб очистити нове автоскло ми застосовуємо спеціальні безпечні хімічні склади для видалення силікону.
  • Порушення вимог до експлуатації автомобіля в перші години після установки скла. Наприклад, ми використовуємо професійний фірмовий герметик, який повністю застигає за годину. Відповідно, для автомобілів, які пройшли установку скла в нашій майстерні, ця проблема зовсім не актуальна. Справа в тому, що ми використовуємо унікальну розробку нашої компанії, яка недоступна іншим постачальникам і майстерням. Якщо ж ви звертаєтеся до інших установників, то рекомендуємо утриматися від поїздки на авто хоча б добу після заміни. Адже швидковисихаючий герметик в більшості випадків не використовується. А те, що вам швидко віддадуть автомобіль після вклейки, ще не означає, що на ньому можна відразу їздити. Якщо ви турбуєтеся про те, через скільки можна експлуатувати автомобіль, то запросіть в майстерні документи на використовуваний герметик. У них обов’язково буде вказана інформація, що цікавить.
  • Корозія рамки вітрового скла. Вона проявляється не відразу, тому вкрай важливо, щоб при установці лобового скла всі осередки корозії повинні бути усунені. Також не варто забувати, що корозійні процеси можуть виникати, якщо демонтаж встановленого автомобільного скла проводиться за допомогою металевої струни, а також якщо лакофарбове покриття кузова виявилося пошкоджено при демонтажі.
  • Можливий заводський брак. Наприклад, в нашій практиці був випадок, коли в автомобілі було просто отвір в кузові, і через нього виникала протічка в районі скла. Проблему вдалося усунути тільки після герметизації виявленого отвору.
  • Засмітилися дренажні канали. Іноді навіть при коректній і професійній установці скла можлива текти. Причина цього — засмічення в дренажних каналах, які можна усунути шляхом простого очищення.

 

Ми також стикалися з такими ситуаціями, коли тече гумка лобового скла. Варто враховувати, що при неправильній установці локальна герметизація, швидше за все, не допоможе. Однак ми настійно не рекомендуємо звертатися в ту ж майстерню, де вам вже зробили неправильно. Приїжджайте до нас, і ми перевстановимо скло, використовуючи свою фірмову технологію. Повторна процедура вклейки зазвичай проводиться з тим же склом. У всякому разі, в 90% ситуацій ми можемо його зберегти і використовувати для коректного монтажу. 

 

Інші можливі проблеми зі склом після установки

 

Часто буває так, що на склі виникають оптичні спотворення. Справа в тому, що за технологією виготовлення спотворення можливі тільки по периметру, тобто безпосередньо поруч з кромкою. Якщо ж вони знаходяться прямо перед очима водія, то це вважається заводським браком, і таке скло використовувати не можна. Питання вирішується тільки заміною скла на нове. Звичайно, проблеми можна уникнути, якщо відразу вибирати скло у перевіреного постачальника з гарантією.

 

Також може бути, що після заміни скла не працюють датчики дощу або електрообігрів. Ці проблеми можуть виникати через неправильну установки і підключення пристроїв і компонентів, датчиків. Важливо, щоб при установці майстер строго дотримувався регламенти виробника авто.

 

Ще одна поширена проблема — коли вибрано лобове скло з неправильною геометрією. Через це ущільнювачі і молдинги будуть бовтатися і нещільно притискатися. Зрозуміло, що при такій установці про надійність і міцність говорити не доводиться. До речі, всі складнощі, що виникають з лобовим склом після заміни, можуть бути помітні і не відразу. Наприклад, нерідкі випадки, коли скло просто “лягає” на кузов, стикаючись з металевою рамкою, і поступово руйнується під час їзди. Щоб уникнути таких складнощів, звертайтеся в перевірену майстерню. Приїжджайте до нас: ми не тільки правильно встановлюємо скла, але і калібруємо камери ADAS.

 

У Carglass® працюють тільки кваліфіковані майстри, звертайтеся!

www.carglass.ua

телефон: 044 221 20 97

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *