Чи варто ремонтувати тріщини на автомобільному склі?
Зміст статті
Пошкодження автомобільного скла, будь то скол або тріщина, можуть з’явитися на вашому автомобілі в будь-який момент. В умовах київського навантаженого трафіку це зовсім не дивно. Зрозуміло, що з дефектами автоскло експлуатувати небезпечно. Але чи доцільний ремонт тріщини на автомобільному склі? Чи є в цьому сенс? Давайте розберемося.
Як визначити, чи варто ремонтувати тріщину?
Перш ніж відповісти на це питання, потрібно зрозуміти, що відрізняє скол від тріщини. Скол – це кратер у верхньому шарі скла (триплексу) від камінчика, що потрапив. Таке пошкодження є експлуатаційним і не призведе до розтріскування скла – в даному випадку ремонт недоцільний, тому що площі пошкодження недостатньо для гарної адгезії (зчеплення) полімеру з поверхнею сколу. Тріщина – це розрив верхнього шару триплексу скла у вигляді темних ліній (променів), що беруть свій початок від сколів. Як правило, при наявності у сколі навіть дуже маленької тріщини – відразу або через час — її промені будуть ставати все більше і більше. Ось чому важливо звернутися якомога швидше! Технології та обладнання Carglass дозволяють ремонтувати сколи з тріщинами, довжина променів яких не перевищує діаметра 40 мм з поверненням склу первинних характеристик міцності. Також є обмеження по ремонту ремонтопридатних сколів з тріщинами в зонах: стерео і моно камер систем АПВ (асистентів допомоги водієві), проекційних дисплеїв, віддаленості пошкодження від краю скла менше 80 мм. У разі, якщо пошкодження потрапляє в перелік обмежень або тріщина більше 40 см в діаметрі, ми будемо рекомендувати заміну лобового скла, тому що ремонт в подібних випадках безглуздий. Фахівці Carglass завжди, в першу чергу, запропонують відремонтувати лобове скло, якщо це можливо.
Отже, якщо скол — це місце від удару невеликим предметом, то тріщина може піти як від сколу, так і утворитися абсолютно без видимих причин (наприклад, від краю скла). Наші майстри Київського установчого центру Carglass ® займаються ремонтом пошкоджень лобового скла, вищевказаних параметрів, на професійному рівні. Але вони “беруть в роботу” далеко не всі дефекти. Важливо оцінити дефект на ремонтопридатність і робиться це за наступними критеріями:
- Забрудненість тріщини. Такий дефект дуже складно ідеально очистити. Але навіть якщо це зробити, то під певним кутом дефект все одно буде видно. Він може заважати огляду, а значить, буде створювати потенційно небезпечну ситуацію на дорозі.
- Фінансова доцільність. При ремонті великих тріщин (більше 40 мм в діаметрі) сторонні сервіси, як правило, не надають ніяких гарантій через недосконалості технології і відсутності будь-яких підтверджуючих документів. Імовірність появи додаткових тріщин після такого ремонту дуже висока, що змусить вас звертатися на сервіс знову і знову. Виникає питання — навіщо постійно витрачати гроші на безглузді відновлення скла, яке ніколи не стане безпечним, якщо можна і потрібно замінити його на нове?
- Довжина пошкодження. Чим довше тріщина, тим вище ризик остаточного виходу скла з ладу. Деякі “майстри” беруться ремонтувати тріщину тільки певної довжини – не більше 250 мм, але фахівці Carglass ® знають: якщо від сколу вже пішли тріщини, більше 4 сантиметрів, то тут краще виконати заміну автомобільного скла повністю, тому що немає гарантії,що відремонтована тріщини не” розійдеться ” далі і не зашкодить вашій безпеці.
- Давність тріщини. Чим довше водій експлуатував тріснуте скло, тим брудніше буде дефект. На сьогоднішній день не існує високоефективних методів для промивання тріщини. Тому, якщо пройшло більше 7 днів з моменту появи тріщини, то ремонтувати її недоцільно.
- Розташування пошкодження на склі. Вкрай важливо звернути увагу на те, де саме знаходиться дефект. Навіть умовно ремонтопридатне пошкодження не підлягає ремонту, якщо воно розташоване в зоні:
– роботи асистентів допомоги водія ( стерео, моно камер) – система може сприйняти найдрібніші візуальні похибки навіть якісного ремонту у вигляді потенційних перешкод на шляху руху і працювати некоректно;
– проекційного дисплея ( HUD) – спотворення проекції в зоні ремонту пошкодження, що може дратувати / відволікати водія
– менше 60 мм до внутрішнього краю шовкографії (чорної окантовки по периметру скла) – висока ймовірність розтріскування скла в процесі ремонту.
У таких випадках фахівці Carglass ® однозначно рекомендуватимуть заміну скла. Наш підхід до роботи полягає в пропозиції найкращого варіанту вирішення проблеми клієнта.
- Наявність страховки авто КАСКО. У деяких випадках заміна скла покривається страховкою. Зрозуміло, що в цьому випадку вкладати власні гроші в ремонт недоцільно.
У чому переваги проведення заміни по відношенню до неякісного ремонту?
Багато автомобілістів вибирають ремонт пошкодженого скла, навіть не виконуючи ніяких розрахунків. Спрацьовує упередження про те, що виконувати ремонт тріщини — це завжди дешевше, ніж встановити нове скло. Але ми, як професіонали в цій галузі, з ним категорично не згодні. Так як це по-перше впливає на безпеку водіння, а по-друге не гарантує довговічність скла, та міцність його в даному випадку відновити неможливо.
Дійсно, навіщо ремонтувати тріщину на авто склі, якщо можна встановити абсолютно нове скло і їздити в безпеці?
Ми, як фахівці, виконуємо ремонт сколів без засвердлювання з дотриманням покроковості технологічного процесу, що в свою чергу дає можливість досягати очікуваного відмінного результату.
Виявили дефект на автосклі? Приїжджайте в центр Carglass, ми надає професійні послуги як по заміні автомобільного скла, так і по ремонту, в будь-якому випадку ви залишитеся задоволені нашим підходом і якістю робіт!
Записуйтеся на сервіс через наш сайт
Получить консультацию специалиста