Заміна автоскла з Розширеною гарантією

Розширена гарантія на вітрове скло AGC Automotive (TM AGC Automotive, Splintex, Nord Glass, BOR), встановлене в мережі сервісів Carglass терміном на 12 місяців.

Правила надання гарантії:

  1. Розширена Гарантія на вітрове скло виробництва AGC Automotive – це право на безкоштовний ремонт або заміну скла, встановленого в мережі cервісних центрів Carglass при настанні гарантійного випадку.
  2. Умови Розширеної Гарантії поширюються на випадки появи будь-яких сколів або тріщин в процесі експлуатації автомобіля, за винятком ушкоджень, отриманих внаслідок ДТП.
  3. Для надання Розширеної Гарантії Покупцю, Продавець (мережа сервісних центрів Carglass) оформлює і видає Покупцю Гарантійний талон з підписом і печаткою (Гарантійний талон також може буди наданий в електронному вигляді), а також вносить інформацію про придбання Розширеної гарантії до єдиної електронної бази.
  4. Термін дії Розширеної Гарантії – 12 місяців з дати встановлення скла в мережі сервісних центрів Carglass.
  5. Мережа сервісних центрів Carglass, в рамках дії Розширеної Гарантії, зобов’язується безкоштовно один раз відремонтувати або провести заміну скла, яке не підлягає ремонту. Рішення про проведення ремонту або заміни приймається фахівцями сервісних центрів Carglass.
  6. У випадку настання гарантійного випадку, Покупець має право звернутися за гарантійним сервісом до будь-якого сервісного центру мережі Carglass на власний вибір. Актуальна інформація про місцезнаходження і контакти сервісних центрів розміщена на сайті www.carglass.ua в розділі «Контакти».
  7. При настанні гарантійного випадку необхідно використовувати наступний алгоритм дій:
    • Покупцю необхідно звернутися до сервісного центру мережі Carglass із повідомленням про настання гарантійного випадку та обрати зручний час для відвідування сервісного центру;
    • Під час візиту буде перевірено інформацію про факт купівлі скла та здійснено перевірку на відповідність пошкодженого скла.
    • Фахівцем сервісного центру буде проведено огляд пошкоджень і прийнято рішення про ремонт або заміну пошкодженого скла. Висновок  про можливість ремонту або необхідність заміни приймається фахівцем мережі Carglass одноособово і є остаточним;
    • У випадку, якщо буде прийнято рішення про ремонт пошкодженого скла в рамках Розширеної Гарантії, то такий ремонт проводиться безкоштовно;
    • При неможливості ремонту скла та необхідності його заміни, скло надається безкоштовно, а Покупець повинен сплатити послугу заміни скла та супутніх матеріалів за необхідністю (герметику, ущільнювачу, кліпс). Заміна скла виконується в терміни погоджені з покупцем, які обумовлються терміном доставки необхідного скла на обрану Покупцем СТО мережі Carglass, але не більше 10 днів;
    • В разі відсутності скла на складі мережі Carglass і неможливості доставити скло в строк до 45 календарних днів з моменту активації гарантії мережа Carglass може запропонувати встановлення скла іншого бренду з належною якістю і вартістю або грошову компенсацію вартості скла, що вказана в гарантійному талоні;
  8. За умовами Розширеної Гарантії Продавець (мережа Carglass) здійснює заміну пошкодженого скла. Передача нового скла Покупцеві без здійснення заміни – не допускається.
  9. Після проведення ремонту або заміни пошкодженого скла, на такі роботи розповсюджується звичайна гарантія Продавця на такі види робіт.
Записатися на сервiс

Получить консультацию специалиста





Согласен с Политикой конфиденциальности