Заміна склоочисників в Києві
Для контролю ситуації на дорозі і впевненого водіння автомобіля в негоду, необхідно, щоб лобове скло якісно очищувалося від дощових крапель, що потрапляють на нього, або снігу. Тому своєчасна заміна щіток склоочисника безпосередньо пов'язана з безпекою людей, що перебувають у транспортному засобі, та дорожнього руху загалом.
Склоочисники лобового скла (загальноприйнята назва «двірники») відносяться до групи витратних матеріалів автомобіля, що підлягають регулярній обов'язковій заміні. Багато автовиробників вказують у посібнику з обслуговування авто, що заміна склоочисників повинна проводитися щонайменше один раз на рік.
Незважаючи на простоту робіт, експерти рекомендують, щоб заміна щіток лобового скла виконувалася кваліфікованими фахівцями в умовах професійного автосервісу. Це пов’язано з різноманіттям конструкції «двірників», що відрізняються способом кріплення, матеріалом виготовлення або розмірами, профілем, властивостями матеріалу гумок.
У Києві заміна щіток двірників є однією із послуг спеціалізованого центру компанії Carglass®. Вона може бути виконана як після встановлення нового лобового скла або проведення ремонту автоскла, так і в рамках самостійного сервісу.
Причини заміни двірників вітрового скла
Без винятку в будь-якому автомобілі кожна деталь чи вузол має свій експлуатаційний ресурс. Це відноситься і до щіток склоочисника. Незалежно від виду цієї деталі (каркасного, безкаркасного або гібридного (змішаного), в ній є гумка, яка схильна до найбільшого зношування. Від того, наскільки щільно вона притискається до скляної поверхні, залежить якість очищення лобового скла.
Заміна щітки склоочисника знадобиться, якщо:
- Після проходу двірників на вітровому склі залишаються смуги води чи бруду. Це очевидна ознака того, що гумовий ущільнювач щітки склоочисника зносився і став нерівним. Нерідко буває, що заміна гумок на щітках склоочисника дозволяє відновити початкову працездатність усієї деталі.
- Після роботи склоочисників на лобовому склі залишаються неочищені плями. Причина – пошкодження цілісності конструкції двірників або сильне деформування гумки. Внаслідок цього не забезпечується необхідне притискання щітки до скла. Якщо двірники мають каркасну конструкцію, то для усунення дефекту знадобиться проста заміна трапеції двірників.
- Під час роботи двірників лобове скло залишається рівномірно забрудненим. Потрібна або заміна гумки, або встановлення нової щітки склоочисника.
- Скрип під час роботи склоочисника. Причин може бути дві – сильне притискання двірника до скла та його встановлення під неправильним кутом.
- Вібрація щітки склоочисника під час руху. Ця проблема викликається незворотньою деформацією гумового елемента.
Нерідко буває, що заміна гумок на щітках склоочисника дозволяє відновити початкову працездатність усієї деталі.
Слід зазначити, що на послугу «заміна двірників» ціна прямо залежить від конструкції щіток склоочисників, що встановлюються, від їх розміру і від матеріалу виготовлення.
Фахівці компанії Carglass® рекомендують уважно стежити за станом цієї важливої деталі. Виконувати їх заміну необхідно щонайменше 1 раз на рік, вибираючи практичні якісні варіанти.
Заміна двірників потрібна, якщо: p>
- На лобовому склі залишаються смуги - навіть якщо резинки склоочисників раніше були механічно очищені, цілком ймовірно, гумова деталь вже стала крихкою.
- Є плями на лобовому склі - це може означати, що сила притискання склоочисника металевим “поводком” до поверхні скла зменшилася або гумова деталь була пошкоджена, в більш серйозних випадках необхідно замінити і “поводки”, і склоочисники.
- Лобове скло залишається рівномірно забрудненим - гумова кромка зношена і не може видалити зі скла вологу та бруд.
- Склоочисник скрипить - в цьому випадку гумова деталь може бути в порядку, але важіль склоочисника може перебувати під неправильним кутом до вітрового скла.
- Склоочисник вібрує - це може бути викликано незворотною деформацією гумового елементу, що виникає при тривалому невикористанні авто.